søndag den 24. juni 2012

Blomster til mor.

Min mor havde fødselsdag, så hun fik en masse blomster til sin fødselsdag.....dog bare på en kage;-)


Lidt bier fulgte også med.....


.....det var også det første som forsvandt fra kagen, til alle børnene:-)




Jeg skulle lige forsøge med noget nyt indhold i kagen, så den bestod af 2 alm. lagkagebunde, 1 chokoladebund i midten. 1 lag med jordbærmousse og 1 lag med ananasmousse.

Men puha, der var alt for meget kage, kun halvdelen blev spist. Men det er nok fordi vi havde fået brunch først, så der var ikke meget plads tilbage i maverne.



Jeg brød mig dog ikke om chokoladebunden, den var tør og alt for dominerende i smagen, når kagen var lagt sammen. Jeg tror at jeg på et andet tidspunkt vil forsøge igen, bare med en anden opskrift på chokoladekage:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar